Varför går det sönder?!

Min tröja som jag köpte förra veckan, den stickade, jag hann använda den en gång! Och nu är den trasig. den har släppt i en maska och när det händer så blir det ju värsta domino effekten och woops så är hela tröjan borta.. jätte tråkigt eftersom den är ny och kostade liksom 300:- Men får låta mamma (proffset på att sticka) fixa den helt enkelt!
Ja ja, i fredags kollade vi på bio, fy fan va bra den var! Helt galet rolig och bra gjord. Sen gick vi hem och spelade en runda poker med brorsans set. Börjar lära mig nu och spöa skiten ur dom andra! hehe.. På lördag morgon så gick jag en vända på stan själv, köpte en ny tröja, simpel svart t-shirt typ och tre par trosor som är ursnygga! får visa senare! Senare på lördagen så kom Anders och Pia över på middag. inte träffat dom på jätte länge! Så trevligt att prata om allt som hänt. Gjorde även mitt första försök till att göra en snölykta! Det funkade kanske i 10 minuter och var jätte fint.. sen blåste ljuset ut hela tiden och morgonen efter var den helt smält! Hehe fick till den iallafall!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0