Segaste veckan jag gått igenom.

Det har vart en riktigt lång vecka.. Jätte mycket att ta ikapp i skolan, jätte mycket att plugga in till nästa vecka och samtidigt så har känslorna flödat fram och tillbaka så i onsdags så lämnade jag Petter. Är jätte tråkigt men är så det är. Var en del anledningar till det men vi har iallafall bestämt att om en tid ska vi hitta tillbaka till varandra och iallafall umgås som vänner. För vi hade faktiskt jätte kul ihop! Ibland så vara han som en knäpp bror för mig och i andra lägen den mysigaste killen att mysa ner sig o sängen med! Kommer att vara tomt ett tag innan man vant sig att sängen inte kommer att delas längre.
Well, pluggade hela dagen igår efter skolan och sen på kvällen spelade familjen poker. "Tur i spel, otur i kärlek?" för jag vann hela skiten! triss i ess och fyrtal i kungar tog hem det hela! idag har jag jobbat 9-16. Är jätte seg nu.. la mig direkt i soffan när jag kom hem. Ska vila ett tag, sen blir det att mina ihop tacos, vampire diaries och plugg!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0