Getting back on track

Var en riktigt chill skoldag igår! Hade bara två lektioner, käkade sub till lunch med Marian, Linn och Jonas och efter skolan tog jag med mina boys och tränade. Blev ben. Körde jätte många övningar. Var där kanske en och en halv timme minst! Underbar känsla idag kan jag bara säga. Mamma kom och hämtade mig, så drog vi och solade på storgatan. Brände till de sista minuterna måste jag säga! SKÖNT! Sov med flätor, därför det var alldeles lockigt. Tycker det är as fint!
------
Var bara hemma idag, mått illa de senaste kvällarna och imorse var det hemsk. Så har bara legat med paddan i soffan hela dagen och kollat på nya favoritserien "Awkward." . Redan inne på säsong 2, ska kolla ett avsnitt till sen sover jag som en liten gris igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0