Tisdag Onsdag

Veckan har varit tuff för känslorna! Men för att inte prata om det så hade jag biologi prov i tisdags. Det gick rätt bra ändå, så kul när det går bra! Sen på kvällen så hade jag faktiskt en instickare på jobbet, Kevin hämtade mig efteråt så åkte vi hem till honom och slog in paket till Frida som fyllde 18 i onsdags. GRATTIS!!
 
På onsdagen så orkade jag inte åka till skolan.. jag var för trött och ledsen för att fungera. Istället följde jag med mamma och pappa till Eskilstuna. Där fikade vi, jag tog en as god citron&maräng paj. Jag passade på att gå lite på stan och handlade in två julklappar till Kevin och två stycken klänningar till mig själv som jag tänkte bestämma mig om vilken jag ska ha på Abuturienten. På kvällen sen så jobbade jag lite. Skönt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0