Täby Centrum

Vaknade av att solen lyste in genom fönstren imorse och hörde att Sara och Niklas plockade i köket eller nåt. Hoppade in i duschen, sminka sig lite snabbt för att sen hinna med färjan tillbaka. Så spenderade vi dagen på Täby Centrum, ett av nordens största köp centrum. GALET stort, var knappt så att man hittade ut. Tog liksom en halvtimme från ett ställe till ett annat.. men var underbart iallfall för Kevin kom! Så vi strosade mest runt i "kill-affärer". Kevin köpte en grymt snygg outfit! Tar bilden från facebook! Riktig hitt med hängslen faktiskt! Jag passade faktiskt på att fylla i naglarna också. Som tur var! Känns helt ok. Men ska måla på dom senare i veckan när jag orkar. Inne på Carlings så lurade dom på mig ett par Disel jeans... För 1099:- .... dom kommer jag leva i nu kan jag säga! Haha underbara byxor.
 
Sen nu ikväll tog vi en snabb bio, Micke & Veronica, här i Åkersberga på biografen Facklan. En urgammal teater! Så häftigt och det var en super söt och rolig film.
 
Men men! Nu måste jag sova!! Ska upp vid halv 4 imorgon för att åka med något plan som jag inte har någon aning om vart!! Mina föräldrar har kokat ihop detta för min födelsedag. Spännande! 
Xoxo 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0