JULAFTON

God jul på er allesammans! Känns så underbart bra idag! För det första så var det en super mysig dag igår, fick öppna första julklappen för mamma. Hade så ont i magen så var perfekt med en värmedyna! På kvällen sen så var det bingolottos uppesittarkväll men massa kul och mys. För det andra så fick jag vakna brevid en solstråle, min fina skatt! För det tredje så kom jag hem till glada föräldrar. Kan vart så att dom blev så glada när Kevin kom med julklapp till dom och inslagna hundben till Hans och Viola. För det sista så är det nog för att det är så vackert ute med solen och frosten! Tog lite bilder när jag var ute och fyllde på fågel maten.
 
Snart är det bara att packa in sig i bilen med alla julklappar och åka mot sthlm till brorsan där vi ska fira! Mys mys!
God Jul igen! Xoxo 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0