Bra magkänsla för dagen.

Hello! -idag är det onsdag som jag hoppas dom flesta vet. Det betyder att nu i mitt liv så är det abturient mössan på, jobb efter skolan och final i Paradise hotel! 
Blir en bra dag hoppas jag, har en bra magkänsla för dagen även fast horoskopet sa "Idag är du envis... du kan ta fel beslut i en stor sak" -ish. Men so far so good. Lite selfies får ni iallafall! 
 
Igår drog jag och tränade med Marcus efter julbordet i skolan. Det var så längesen vi träffades. Över ett år snart tror jag! Men det var precis som en gammal vän. Lika rolig och knäpp som förut! Vi fick oss ett gott skratt och ett bra träningspass. Sedan bjöd kvällen på mysigt i soffan och Ph med Kevin. :)
xoxo
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0