18 år!!!!!!!!!

Igår var min 18 års dag. Känner inte direkt någon skillnad från att vara 17.. men det var en sjukt grym dag iallafall!! Käkade frukost på hotellet, massa gott och ett glas champagne. Sen så gick vi på stan och strosade runt, gick i affärer och sånt. Jag hittade en tröja, mössa och en kavaj. Så köpte jag även lite kul grejer till familjen Thorsson. Vi drack lite kaffe och chillade mitt i stan, sen drog vi till ett spa, så bubblade vi lite och bastade etc. Så så skönt!! Well, tillbaka till rummet, fixade oss (jag och mamma iallafall) så spenderade vi lite tid i baren med Vlad, en super trevlig och rolig bartender som gjorde grym mojito!!
Vi åkte till ett ställe som kallas Lido och käkade. Så jävla gott kött och gaah! Allt var grymt! Efter maten åkte vi till Skybar, tog några drinkar, träffade några trevliga killar som skulle bli präster. Lite coolt! Sen drog vi vidare till en annan bar som var lite mer Lettisk. Super kul kväll alltså, kom i säng vid halv 6! Won't forget it! 
 
Tack alla ni som sagt grattis! Och tack till alla som gjorde mina stora dag ännu större!
 
(Har problem med att ladda upp bilder här så dom kommer imorgon när jag är hemma)
Xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0