Vilket budskap..?

Här är lite småköp från Visby. Dock så vart bronzern för mörk! Så måste vara jätte försiktig så att man inte ser stekt ut. Sen en highlighter som jag inte vet hur den funkar direkt. Favorit trosorna #101 var Kevin som valde och well, fick en tröja som Kevin köpte till mig, förstår inte riktigt vad han menar med "Go fuck your #selfie"? Jag tar ju aldrig bilder på mig själv?  Haha
 
Igår var vi och badade vid ett kalkbrott i Barva. Där stötte jag på min gamle vän Andreas som nu bor långt bort. Sen fick jag ett getingstick mellan benen!!!! Okej, det var i mitt "gap-fett" så inte direkt. .
 
Ska äta mina getostmackor och kolla film med mamma och pappa. Hade en underbar natt med igår, fick ligga när min skatt. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0