Nothing special just the weekend!

Oj oj oj! Här har hänt grejer!!
 
Kunde jag ha sagt om det faktiskt hade hänt nåt speciellt... men det har det ju inte. Var en vanlig fredag,  slutade vid 11, käkade lunch och fikade med mina föräldrar. Jag och Kevin hade huset för oss själva så vi tänkte supa till lite och ha jätte mysigt med bada badkar. Men vart lite annorlunda. Vi somnade kl sex i soffan och sov till halv nio ungefär. Då åkte vi till Coop lite snabbt och köpte en klase vindruvor och cola zero. Så knäppt det kan bli. 
 
Well, lördag var det jobb och sen hem till Kevin. Vi var hemma hela kvällen med Rasmus och söp till lite. Var kul! Haha var ett tag sen man var på lyset så kan väl säga att man var lite ringrostig!  Men inga skandaler, var en riktigt trevlig kväll och imorse gick vi upp och käkade thai. Hade tagit med oss hundarna till stallis så vi tog hand om dom för oss själva. Sen var det jobb igen och nu ligger jag här i sängen efter en skön dusch. 
 
Juste!!!! Jag har fått ett "blåmärke" i ögat. Vaknade med det! Ett blodkärl har gått sönder eller nått så nu har man en röd prick mitt i allt. Hemskt. Men men, godnatt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0