Hotell i Eskilstuna!

Hade en helt underbar övernattning i eskilstuna med Kevin.  Det hade jag planerat in för ca 2 veckor sen att han skulle få för att han har fyllt år. Så efter skolan i fredags så mötte jag upp honom och Rasmus och gav honom en ros, sen kollade jag på när han klippte sig. Vart riktigt snyggt!!
(Jobbigt egentligen att han bara blir snyggare och snyggare!)
 
Well, sen åkte vi till Eskil, checkade in på hotellet och bara chilla de ett tag. Rummet var riktigt fint! Sen så gick vi ner på stan, fikade lite och shoppade lite.
Upp på det fina hotellrummet sen och fixade lite tills vi skulle ut och äta och kolla bio. 
 
Vart en super dag/kväll!!!! Så underbart att komma bort lite och få ro om min fina skatt. Plus att vi har det så himla kul också nästan hela tiden, vilket jag tycker är bra för jag hatar när det är för seriöst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0