Update.

Min app i telefonen fungerar fortfarande inte. Min dator laggar och får inte liv i den tredje..
Men men nu ligger jag här, kliar över hela kroppen så jag håller på att bli galen, och bloggar! Från telefonen på något magiskt sätt... Skit jobbigt.
Här kommer veckan, de senaste dagarna, kortfattat.
Fredag: Var i skola men bara en stund. Sen följde jag med frida på musiken. Vi åkte in på kvällen och träffade massa roliga människor hemma hos mah boy Rasmus. Sen sov vi hos mig.
Lördag: Vårdcentralen kl 13.00 Dom kom fram till magkatarr och något jävla virus, dom vet inte vad men fick en salva och tabletter. (duktigt) Städade bilen och på kvällen kom Kevin över. Vi hade en mysig Earth Hour med tända ljus och sen åkte vi till piren och sköt fyrverkerier.
Söndag: Var hemma. Pluggade Fysik och kliade hela dagen.
Måndag: Hemma från skolan, pluggade Fysik och kliade hela dagen.
Idag Tisdag: Åkte till skolan, hade dubbel prov. Fysik 2 & 1. Helt hjärndöd gick man till matte och fick reda på att det är prov nästa vecka. Fick ännu mer kliande prickar, men nu i ansiktet! (yaay) Var på eTT långt ES möte, pratade med Wille mah man. Ligger nu i sängen efter en seg kväll.
Imorgon Onsdag: Lång jävla dag! 8.30-16.30 Sen ut till jobbet och jobba till stängning. Med prickar i ansiktet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0