Riktigt skön start på lovet!

Jobbade fredag-lördag-söndag, Var på chill krök i stallis med Kevin och hans polare, kände några där redan. Viktor, Madde och Micke. I måndags kom några från sthlm och hälsade på med sina barn och fikade. Jag har typ utvecklat nån jävla pollen allergi helt plötsligt så jag låg på soffan hela dagen, helt utslagen! 
Idag var jag med på Kevin jobb, åkte upp till Stockholm och tillbaka. Sen drog han till gymmet och jag solade. Vart så sjukt bra väder idag! Helt sinnes sjukt! Gått i shorts och chillat bara. 
Får se hur kvällen ser ut. Är ganska trött så blir väl att äta lite glass och ta det lugnt denna kväll. Var en tuff helg med 2 fyllor, tre bakfyllor och tufft på jobbet! Men man är ju en hårding så det klarar man ju!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0