Mina planer de kommande veckorna.

Lite som är inplanerat framöver!
Nu är det ju lov, eller ja.. imorn på torsdag så är det fotbollstunering! Sen blir det jkobb förmiddag fredag och lördag och sen på söndag så jobbar jag eftermiddag/kväll. Fan med cash jag kommer dra in asså. Well, fredag kväll kanske det blir vin och ost kväll hos Marian. Lördag är inget bestämt än. Sen hela nästa veckan ska jag väl försöka plugga lite, jobba något. Följa med kevin till jobbet någon dag. Sova hos ensamma Marian och lite annat kul!
Ska klämma in övningskörning också.
Det blir lovet. Veckan efter det är det helt lungt, lite fest på Valborg och sånt socialt bara. Sen drar jag till fuckin' Berlin! Ska bli så kul! Fett taggad! Sen när jag kommer hem ska jag försöka boka in, mitt iallt jobb och alla nationella prov, att åka till sthlm och shoppa och ta in på hotell med Keviinbooi. 
 
Här är vad jag anser är fashion! och sjukt jävla snyggt !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0