Krafterna ur kroppen

Efter flera långa nätter med kliande så börjar det avta lite. Tar allergi medicin för något som jag inte vet vad det är. Men det funkar? så visst!
Har inte vart några speciella skol dagar direkt. Tränade i torsdags. Först idrott sen gummet jag med Mostafa. Åkte hoj med pappa och fikade efter skolan i fredags. Övningskörde mitt i natten till lördagen till Arlanda och hämtade pappas kompis som kommer ifrån Holland! Så va ganska trött på jobbet igår. Men sen vart allt helt underbart när Kevis kom och hämtade mig från jobbet. Så åkte vi till Heron city, käkade på restaurang och kollade på bio, Captain America. Sjukt bra film och en helt galet bra kväll som Kevin fixat för mig. Blir fan svårslaget!
 
Well, sover i stallarholmen inatt så blir upp tidigt imorgon! Sparar på sista krafterna nu innan lovet och Berlin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0