Sömnproblem?

Jag somnar seriöst på alla mina lektioner! Det är riktigt pinsamt samtidigt som det är riktigt jobbigt. Jag förstår inte vad det är. Kan sitta still i Max 40 minuter. Sen så stänger min hjärna bara av. Jag kan inte hålla ögonen öppna. Sen vaknar jag upp när någon petar på mig var fjärde minut.
Det är verkligen ett problem för mig som har det så pressigt nu också!
Har suttit och pluggat matte i ca en timme nu. Går bara bättre. Får se hur det går på provet imorgon. Sen måste jag fokusera på fysiken också... Så jävla mycket jag orkar inte!!
Längtar tills jag levt mitt långa liv, så jag kan dö och sväva iväg ut i den djupa och mörka rymden!
Aja.. Naglarna är helt fucked up också! Går neråt lite i livet nu men så småningom så kommer det nog ett jätte gupp uppåt... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0