Oh happy day

Kände mig riktigt snygg idag fram till lunch! Sen så spillde jag lingon på skjortan .. Haha då vände det.
Men det gick bra iallafall. Somnat på nästan alla lektioner idag också! Fan va bra det går.
Var i stan ett tag efter skolan. Sen när pappa skulle hämta mig (skulle egentligen ta bussen men han sa att han skulle handla mjölk) så passade JAG på att handla! Kände mig så jävla duktig! Mjölk, yoghurt, flingor, nektariner och bacon.
Shit asså. Kan fan flytta hemifrån utan problem. Behöver lite cash bara! Men det är lätt fixat.
Har inte så mycket mer att säga. Livet är verkligen på topp måste jag säga! Inga problem, lite efter i skolan, bra kompisar och relationer, superduper hemma och lite ont i ryggen bara. Underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0