Helgen i korta drag!

Fan va jag är dålig på att uppdatera! Haha får ta och bli bättre nu i veckan. Måste ta tag i designen också! haha mycket nu, hela bloggen håller på att förfalla. men läsarna är kvar och det är kul!
I fredags så var det mys med mamma i Eskilstuna. Köpte ett par nya jeans som var skitsnygg och som det dessutom var 20% på. Lägger upp bild på dom imorn. Vi kollade på den nya filmen Monica Z, den var så fin. Kunde inte hålla mig från tårar!
Igår så åkte vi och campade i malmköping. Tog med oss Petter. Så hittade vi något uteställe och vart lite dragna. Var så jävla kul för det var det ända stället som var öppet. Där inne satt det människor i alla åldrar som Satt och små söp runt ett bord till dansbandsmusik. Höll på att somna!! Så jag tog deras Aux sladd och kopplade in min telefon i högtalarna! Plötsligt var alla uppe och dansade. Man kan även som sjuttonårig få det att bli kul i en håla som malmköping med massa knäppa och nya människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0