Text tutorial newspaper nails!

Jag vet jag vet! Jag sa att jag skulle fixa bloggen, design och skit men jag vettefan vad jag ha ska för hedder! Så jävla svårt att få till och välja bild. Plus att man ska fixa till för att ta en jäkla bild (1000 var av en man ska välja ut och redigera ihop).
Men men! Här kommer det en liten tutorial på dagens/kvällens naglar!
---------------------
Börja med att klippa ut små papperslappar ur en tidning på exempelvis text eller symbol man hittat i dagens tidning. Sen filar du och allt sånt jox med naglarna. Jag filade dock bara, orkade inte klippa nagelbanden osv.
Den målar du naglarna vita eller ja.. Någon ljus färg bara!
Efter det har torkat så tar du din nagel, doppar i HANDSPRIT i några sekunder, sedan lägger du försiktigt på den lilla tidningslappen på nageln och duttar/tryck för att texten ska färga av sig. Dra sen bort lappen lite försiktigt så är texten eller det som du ville ha där vara där!
Sen så är det viktigt att lägga på topcoat, annars försvinner trycket ganska snabbt. Pussåkram hoppas ni gillar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0