Tapas kväll med mor och far

Som vanligt då så har tiden lekt marathon med mig och vunnit! Eftersom att det är fredag kväll och ligger och kollar idol ... Har haft tapaskväll med mamma och pappa nu på kvällen. Vart jätte mysigt! Inget stök liksom:)
Appen har blivit jätte skön! Det är som att blogga från datorn nu. Så mycket smidigare när det kommer till att lägga till bilder osv. 
Jag känner lite så att när jag är inne och kollar andras bloggar så vill man ju gärna att det ska vara uppdaterat och massa nytt och kul att läsa om! Ellerhur? 
Så därför måste jag snappa upp mig nu så att ni läsare kan tycka det är kul att gå in på min blogg och kolla, läsa nya inlägga och massa annat skit!
Igår kom Love över! Inte träffat tokfan på as länge känns det som! Vi låg och lyssna på musik, kolla instagram, käkade lite och snackade massor.



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du gått upp i vikt? Det ser så ut när man kollar på bilder från då-nu?

2013-10-13 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0