Svar på fråga

Fick en fråga från en "Anonym" som frågade
"Har du gått upp i vikt? ser ut så på bilderna från då till nu"
 
 
Nej jag har inte gått upp i vikt, i slutet av nian så vägde jag faktiskt fem kilo mer än vad jag gör nu!
Sen när jag tränade så kanske jag såg lite slimmare ut, men har faktisk "rasat" i vikt upp och ner sen jag slutade med Tea-Kwondon. Har till största delen bara tappat mina muskler och "bytt ut" det mot fett. som har lagt sig mest på magen och benen typ. Plus att jag är en sån jävla godis råtta! Så jag käkar ju galet mycket onyttigt!
Men senaste tiden (veckan) så har jag faktiskt dragit ner på godis och annat onyttigt sen jag började gymma på Hälsoskaparna! Så skönt att komma igång. Två gånger i veckan ---> 
Körde faktiskt en så kallad "chest-day" igår med Musse. var på gymmet i två timmar typ! Har ju skapligt ont nu...
Men iallafall, svaret på frågan är NEJ! jag har inte gått upp i vikt. Har bara fått mer kvinliga former kanske ? U jellyfag.
Puuuuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0