Ritar måndag

Shit vad jag har vart dålig på att lyssna idag! Satt bara och ritade på nästan alla lektioner. Fick värsta "flowet"! Haha kanske inte så bra egentligen! Men fastnade verkligen för det och tyckte det vart ganska snyggt ändå!
---> Idag så testade jag att ha vit och lila kajal under ögonen, tyckte faktiskt de vart jätte fint. Ska ha så imorn igen. Kände mig snyggare liksom! Haha nej men illafall lite annorlundare?:o Sen så ska jag sova hos Petter:)
---> jag är sjukt sugen på en klocka! Har typ aldrig ägt någon och har inte velat köpa någon heller för jag har liksom inte känt att jag kommer få användning av dom! Men nu så lockar den där silvriga jäveln....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0