Regn

Så har veckan kommit igång med regn, prov och redovisningar! Det är sista veckan innan lovet. Inte mycket kvar nu!
Är jätte skönt!
ikväll så ska jag dra och gymma med Musse, sen så sover jag hos Petter. Är så skönt att sova där, två minuter till skolan bara! Så slö..
Slutar faktiskt tidigare idag! En hel timme! Kan nog behövas med en inställd lektion ibland. Var så himla trött idag när jag vaknade! Fick mig upp ur sängen.






I lördags så kom det över vuxet sällskap i hemmet så mor skicka hem mig till Petter istället. Vi hade inget att göra så han var en gentleman hela kvällen och bjöd på mat och bio. Var verklig jätte mysigt! Uppskattade det, så underbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0