Ont i ryggen!

Jo som rubriken säger så har jag haft prov, fast inte ett utan två stycken efter varandra. Fysik ett och två. Sjukt slö i huvet nu och ryggen vill inte heller sammarbeta idag. Har riktigt ont nu! 
Ska iallafall dra och träna idag på hälsoskaparna! Ska bli riktigt schysst faktiskt. Inte tränat på hur länge som helst. Drar dit efter skolan sen så åker jag hem till Petter och sover där inatt. 


Just nu är jag så jävla godis sugen! Helt sjukt. Om jag ska börja träna och va seriös så kommer det inte gå med tanke på hur mycket godis jag äter! 
Har ett mål med träningen iallfall... Ska ha större ben än Petter! Wish me luck. 
Har ni tänkt på hur fint det börjar bli ute nu! Alla löv är gula/orangea. Jätte fint.. Kunde inte låta bli att ta kort när jag gick förbi tågstationen! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0