Marknaaaaad

Får bli en nattbloggnling nu! Har ganska nyligen kommit hem från marknads/tivolit med Felicia och Wille. Ska dricka te nu och kolla lite på Tom Cruise. 
Har vart en del på marknaden idag! Först gick jag runt lite med mamma och pappa. Kollade på lite grejer med mamma. Sen så träffade jag Wille, Max och Felicia. Så gick vi några varv runt igen. Jag köpte en vinröd BOY tröja och tonvis med brända mandlar. Sen så köpte jag en lite present till Petter också., va kul man kan ha!
Träffade litt folk, åkt massa karuseller så är alldeles hes imorgon förmodligen! 
När jag kom hem sen efter allt på stan så visade mamma en överraskning! ..... En vinröd BOY tröja... Ah men då har man två! Min fina mammsi som tänker på mig! Hihi








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0