Nya tag, IGEN!

Fyfan va taggad jag var imorse på att bara köra min engelska redovisning! Har haft den hemma i två veckor snart. Så tänke, nu kör jag. Men så va engelskan inställd... inte nog med det, hade biologi prov och det gick åt helvete det med, som matte provet. Samhället gick bättre och det hatar jag verkligen? Wtf?
Kan knappt vänta tills jag får tillbaka omprovet från kemin och biologi svaren... Men det är bara att ta nya tag! IGEN! Känner mig ju inte riktigt helt friskt, tänkte ta och träna så snart som möjligt. Får ta och kurera så jag kan träna imorn kanske! Vore riktigt skönt. Känner nu redan efter nån vecka som jag inte tränat, hur trött och seg jag börjat bli. Kan ju vara för att det vart mycket också!
Men men
 

Fick med mig Petter hem iallafall, Min glädje, min kärlek, mitt liv just nu. Han är där genom allt nu, älskar han så! Tänkte nog spaa ikväll, ansiktsmask och grejjer! Så mysigt en vardag liksom.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0