I just went to the gym

Hey girls! Har fått ytterligare ett F idag, i svenskan faktiskt! Haha det går bra nu. "Kämpa vidare".Hade min engelska presentation också, gick toppen bra så är inget att oroa sig för. På idrotten, sista med Bullen, tog grabbarna min telefon och fulade sig lite. Titta va fina dom är! Haha,Efter skolan stack jag och tränade med Tina, Loves mamma, men mina nya dojjor! Fan as schyssta ju! jätte snabba ;)Tina körde runt mig med en pilates boll eller vad det heter, fy faan va jobbigt det var! Helt sjukt.. Kommer kännas imorn. Träffade Jonte en snabbis på gymmet också, han ska börja på skyes med "dom tunga grabbarna" om ett tag så ska nog träna med honom nästa vecka. Kul kul, Har inte så mycket mer att skriva tror jag. Re-fix på naglarna imorn så stay tuned! Puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0