hmm

Fan har sån jävla otur med sjukdomar och skit! har urininfektion igen..
Fan stört! Skit samma, mamma kom hem med en antibiotika kur så att jag blir av med skit en en gång för alla!
__________
Yes! jag har kommit på en grej, jag är jävligt blåögd! Jag låter människor komma in i mitt liv, umgås med mig, snacka skit om mig och sen dumpa mig och va as dryg! Så står jag där, kollar på när någon förklarar hur patetisk, fitta och vilken äcklig jävla hora man är. Så tänker man efter lite.. "Va fan har jag gjort!?" Okej om det var så om jag hade spottat människan i ansiktet och behandlat personen som skit men kom igen? Jag kan inte komma på en enda anledning till att förtjäna den skiten jag fått den senaste månaden, inte för att tala om alla dessa år som jag liksom lånat ut min regn jackan, vart där när hon är ledsen, köpt en blomma på hennes födelsedag, tagit skulden för något, låtit honom fuska av mig på provet och bara gett min tid för att sitta och prata. Sen alla nätter och dagar, timma och minuter man han spenderat på att må dåligt för att en människa är dum i huvet och drar i från en vän som mig! Haha, jag har försökt hjälpa så många människor ifrån skit, men var man får då är dåliga rykten om att man är en goolare och en lösaktig slampa.
Tänk om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0