Ett litet tips

Var ju som sagt hemma igår, mådde ju inte så där jätte bra.. men jag testade iallafall att laga mitt smink! Min gamla bronser hade gått sönder och bara legat i min byrå låda i ett år typ. Så här är ett litet tips på hur man fixar ihop det :)*Först så ser det ju ut så här, trasigt.. ... så man förstör det ännu mer! ..till ett pulver så där. Sen är hela tricket att hälla i en skvätt handsprit, sprit funkar inte för det är uttorkande! Så mixar man ihop det där, kan bli rätt kletigt! Det är är nog det viktigaste steget och man måste göra det flera gånger! Man måste packa det. Tar bara en bit papper och viker några gånger, sen så pressar man försiktigt. Tills det är platt och hyfsat tort. Jag fick detta som slut resultat! funkar lika bra nu som innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0