Solen skiner !

Idag var det faktiskt fint väder! Var nere och jobbade från 10-15. Börjar dra in lite cash nu. De bra!
Sen när jag kom hem så sken solen ännu mer så jag tog på bikinin och solade lite. Börjar fan få färg nu! De bra. Går ganska långsamt men det kommer. Så kanske ska göra som jag sa och fuska lite. Får pengar 25:e.. Det är om ett tag! Men men, snart kommer iallafall min byxdress och snart får jag beställa ny navelpiercing!!!! Ska fråga om hjälp sen när det kommer till det. Lägger ut lite bilder i ett inlägg då.
Det är knäppt för jag äter typ inte alls när det är sommar! Alltså, visst bär det bjuds på mat! Men annars så rinner det bara ut i sanden. Idag har jag typ ätit en tredjedels hamburgare och lite yoghurt! Inte hungrig.. Bad mamma köpa med sig något gott. Får se vad det blir. Nej men sen sommaren började så har jag gått ner ungefär 2 kg. De väl bra! Men får inte fortsätta så allt för länge! Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0