Små fix och vad man förtjänar!

Dagen i ett har varigt att ta sig upp ur sängen, packa ihop och dra sig tillbaka till Strängnäs! Gick snabbt att väl komma hem. Var så trött och sliten idag så min finaste mor fixade en underbar sallad till mig! Med alla mina favorit ingredienser. Oliver, tomat, ost, babyspenat, parmaskinka och såklart socker ärtor! Har säkert glömt något.
Sen efter det så fixade jag till naglarna, ännu ett vatten-olje-salt bad i 10 minuter och sen så "trimmade" jag nagelbanden. Så kul att fixa lite när man ser skillnad och känner att det bara blir bättre!
Ja ja, men så sen tog jag glass! Som jag absolut var värd för jag är i min "vecka" och nu är jag hemma hos Love! Inte träffat honom på tre dagar så ska mysa ner mig med honom nu! Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0