Så det kan gå!

Hade en jätte trevlig dag igår på ångbåtsbryggan. Var lite social med folk och åt massa glass. Senare på kvällen så stack mamma och jag ner på stan bara hon och jag och shoppade lite krimskrams. Sen åt vi på thaigarden och hade det jätte mysigt! Sen mitt i allt så ringer det.. Vi måste släppa allt och åka ut till lagnö endurospår för att min bror vurpat. In på akuten i Eskilstuna. Sittande i flera timmar och beskedet var tillslut att ingenting var fel. Han hade sträckt axeln. Så hemma vid 12-1 och sova. Vilken dag alltså! Stackars min Oscar. Jag som trodde att han hade fått inre blödningar och så. Men som tur va!
*****
Idag ska jag till Eskilstuna och hjälpa Daniel att hitta kläder tills imorn. Sen ska jag och Love på studentfest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0