Mat mat!

Vart helt överlycklig över att få träna igår! Det var så kul! Har verkligen saknat att få sparka loss. Men har rätt ont i kroppen idag. Mina fötter är ju inte längre vana att hålla på att sparka och vridas som förut. Men ska bli både kul och skönt att få komma igång igen, för jag är ändå rätt bra på det. (När jag vill)
Sen så måste jag bara visa den maten jag gjorde igår när jag kom hem! Efter att ha tränat och tagit ett bad med finaste pojkvännen så ar jag jätte hungrig. Så jag tog det som fanns och stekte på. Gott!
Sen på tal om mera mat så fixade jag mysfrukost imorse till mig och Love. Han har blivit lite sjuk i halsen och huvet. Så jag tar hand om honom nu. Bjuder på pizza till lunch och så. Måste ju ta hand om och ta vara på den man älskar? Eller hur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0