Lördag 16 juni

Okej, har försökt att blogga sen i lördags men har haft problem med appen och ingen tillgång till dator! Så fuck det! Nu ska jag ta om igen då vad jag gjorde i lördags!
------------
Började med att det var en begravnings reunion för farfar så en del av släkten kom över på lunch. Mamma hade fixat jätte god rökt lax med massa olika japanska såser. Efter det så drog jag och Loves familj hem till familjen Dahlen på tosterö på middag. Där åt vi så länge så efterrätten var vid kl 10 typ. Då hämtade Marcus hans tjej och så hade vi alla fyra en sleepover. Mitt i natten så började det lukta jätte mycket brand så vi gick ut och såg att det var ett stort svart rökmoln från pizzerian. Så dan efter (när vi hade sovit knappt 4-5 timmar) så gick vi ner och kollade. Den var tydligen anlagd. Så tråkigt sånt skit! Sen var mamma och jag på body shop och handlade lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0