Jobb och buss...

Imorse tvingade jag mig upp ur sängen, hade vart upp lite för sent igår kväll. Men kom iallafall upp tjugo minuter efter alarmet. Så fick små skynda mig lite till bussen. Så när jag kom till jobbet så hade datorn gått sönder. Så dom sa att jag skulle komma tillbaka klockan ett! Aja tänkte jag och ringde och väckte Emil. Så hemma hos honom så satt vi och drack kaffe fram till halv ett och lyssnade på musik.
Sen när jag jobbat klart och kommit hem och plockat iordning väskan för att sova hos Love så.. Ska jag ju upp till bussen. Som hade vart fem minuter tidig och fått mig att stå ca 20 minuter på busshållsplatsen. Jag ringde faktiskt till busslink och så fixade dom en TAXI till mig!! Så cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0