Hemma tips för naglarna!

Idag är jag riktigt slö i kroppen känner jag! Fått the period och i går så lyfte jag tungt så har fått ont i ryggen och nacken. Så jag bjöd mig själv på god glass och kakor!
Kollat runt mycket på youtube om skönhets tips och trick! Ena kan jag faktiskt inte dela med mig av ännu eftersom jag inte fått något speciellt resultat ännu.
Men andra är för naglarna! Jag som håller på att måla och fila och trixar med mina naglar hela tiden har uselt skick på dom! Dom blir aldrig längre eftersom dom går av och jag har testat massa olika oljor osv. Men så såg jag ett tips som jag testade nyss och jag känner redan skillnad!
Först så har man händerna i ett ljummet vatten bad (med ungefär 6 nypor salt och lite olja i blandat) sen så tvättar man händerna noga och torkar dom. Sen efter det så kommer mega grejen som ska skydda. Topplack med vitlök. Skär ner små bitar i lacket och blanda lite. Har sätt det överallt på youtube! Men nu så! Billgt och bra tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0