Bloggtorkan ska vara över nu!

Som min pojkvän nyss skrev till mig så har jag haft en liten "bloggtorka".
Har inte kommit på något speciellt att skriva, inte gjort något på dagarna och har bara haft en liten svacka i livet.
Det är mindre än en vecka kvar till sommarlovet, jag har fått en chans att provjobba i bodarna nere i hamnen och jag har planerar in en del kul saker att göra med Love.
Idag så har jag "sovmorgon" till kl 3. Så springer studenterna ut och vi måste med och marschera genom stan.
Har slingat håret en gång till så det är lite ljusare nu och har mittbena. Inte alls min grej! Borde ha mörkt och sidbena. Men jag kände för variation idag. Hoppas ni är nöjda med mitt bloggande. Det kan ju inte alltid vara bra men det är något man får leva med här i livet. Måste gå med hundarna nu, Viola sitter och rafsar mig på benet och tokstirrar! Kan göra ett litet inlägg senare, eller kanske en liten vlogg. Puss fina läsare som håller sig kvar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0