Nails again!

Gjorde nya naglar här om dagen! Tog ett tag, var ganska pilligt. Jag var inte riktigt bestämd på vad jag skulle göra. Om det skulle vara flaggor eller ankare. Så vart en liten blandning av det. Vart inte nöjd över det iallafall. Ska ta bort det ikväll tror jag.. Får se. Love kommer ju över så vill vara med honom.
Idag så tog jag faktiskt hem jobbet. Åkte och hämtade det och gjorde sedan klart det hemma.
Ska sätta mig och kolla på Vampire Diaries. Har börjat följa det på swefilmer och är fan kär i det! Sjukt bra serie! Tips om ni gillar drama, kärlek lite spänning och såklart vampyrer! Haha.
Vart lite seg med bloggandet senaste veckan eller "tiden" men har inte så mycket speciellt att skriva om.
Juste, blev inga bilder från när killarna åkte cross. Vi stannade på stranden istället! Haha. Någon annan gång!
Kram sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0