Hej igen!

Har vart riktigt dålig på att blogga på senaste! Sa ju att jag skulle göra det nästa varje dag! Haha, skitsamma de så det är. Jag har annat vettigt för mig. Jag lägger upp det här lite snabbt nu för jag har packat väskan och ska åka upp till Järvsö i två veckor med Love och hans familj. Vet inte hur det blir med bloggandet där upp. Det är riktigt dålig mottagning där. Det är så det är! Vet inte om jag berättat att jag börjat följa en ny serie?
Vampire diaries!!!! Jag dör vad bra det är! Är inne på sesong 3 nu, har laddat ner sesong 4 också så jag har något att kolla på! Knas.
Aja får bli massa random bilder från katalogen "iPhone bilder juli 2013" Debra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0