En riktigt härlig dag!

Idag var jag en snabbis på jobbet och fick lära mig lite nya grejer. Sen drog mamma och jag till Ikea! Vart från att ha skulle köpt lite ljus och en hink... Till en lampa och värsta mattan som vi skulle ha i vardagsrummet.. Tillsammans med massa andra absolut nödvändiga saker! Haha på vägen hem så tog mamma och jag en lyx shake på Max. Dom nya smakerna, cookie'n'cream och hallon.. Så-jävla-gott!! Men efter så fick vi as ont i magen för vi hade skyndat oss i den för dom va så goda. Inte bra!
Nu är jag hemma hos Love och vi har precis badat och hoppat från bryggan, det var årets allra första riktiga dopp. Ska fixa så alla bilder (dom bra!) från Mollys systemkamera kommer upp ikväll också. Kraom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0