Bilderna från systemkameran!

Här kommer de bästa bilderna från här om dagen när vi var nere på bryggan, när Molly åkte vattenskidor. Vart rätt många bilder! Men här är inte ens hälften ska ni veta. Bättre bild på den super snygga flätan Molly gjorde på mig. 
Nu är också nya domänet på gång! Har inte gjort något inlägg än men har fått mycket hjälp för att kunna fixa över all design och sånt. Men kommer att byta den efter ett tag när jag får till någon bättre bild nu med det ljusare håret! Den kommer väl komma igång inom nån månad hoppas jag. när jag fått grepp om allt och så att jag kan få in appen och allt i mobilen!
http://mly.nu/  
^^^^^^^^^^^^^^^^
Klicka in och kolla.
 
 
 
Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0