SNÖ!

 
Laggar som fan med min "Blogg.se" app i telefonen. Det är ju den jag typ alltid bloggar från.. men ah jag tänkte nu eftersom jag fick åka hem tidigare för massa inställda lektioner så tänkte jag lägga upp massa bilder genom datan faktiskt. Känns bättre, har ju vart lite tråkig med uppladningarna.
*Kan ju börja med att berätta att jag älskar Love, att vakna bredvid hans leende är underbart! Hihi.
Jo och sen att jag gillade dagens outfit! Massa tight svart sen en maffig färgklick mitt i !
* Sen en till kul grej!  Emma tar alltid kort på snön! Så himla söt.
*Malmby är så fint på vintern. Hihi lilla malmby.
*När jag kom hem idag så skottade jag trappen! de va typ snö upp i vaderna! *
FÖRE
*Haha det var as jobbigt!
EFTER
 Fint va?
Puss söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0