Alla hjärtans dag!

Idag är det ju valentines Day! Hihi
Jag och Madde firar två år idag! Haha kommer igår för två år sen när jag fråga henne om vi skulle hitta på något och jag följde med henne till frisören. Vi umgicks varje dag efter det. Ska nog ta och träffa henne på lovet lite mig lilla Patrik:3 saknar henne massor.
"
Imorse kom Tina, Loves mamma, in med en liten söt påse med choklad till mig. Känner mig omtyckt, hihi söta alla är!
Ska umgås med Linnéa hela dagen idag tills jag ska hem och baka kladdkaka och fira lite med Love, snart 10 månader! De crazy! Hihi
Glad alla hjärtans dag sötnosar, ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din bästis? Madde eller Linnéa ?

2013-02-20 @ 09:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0