Min super härliga helg!

Är så himla trött! ... En vecka kvar i skolan! två usla prov! sen så kan man njuta av värme, stränder och annat exotiskt.
I lördags så gick jag, Tina, Molly och Anders på julmarknad en i stallarholmen. Var jätte trevlig och jätte mycket gott att smaka! haha..




Sen på lördag kväll, igår kväll alltså, så kom Petter över. Vi va ensamma hemma för mor och far var på kryssning. Så vi lagade god mat och myste bara han och jag. . plus vovvarna!




Så idag, eller ja, imorse var det upp och hoppa för jag skulle jobba. Gick faktiskt skit bra idag! var väldigt mycket att göra bara kändes de som. Men det var kul när folk kom fram och frågade och när det vart lite problem ibland! Det är ju till för att lösas.
Sen när jag kom hem så käkade jag lite, snackade med Petter en stund innan han skulle iväg till jobbet och målade naglarna i en cool rosa metallic färg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0