Herregud. ..

...Va tiden går! haha, var ju måndag alldeles nyss och nu sitter jag utanför Petter en onsdagkväll!
Ska ta de senaste dagarna lite snabbt. I söndags så kom mamma och pappa hem från kryssningen. Mamma visste att jag hade kollar på en Ralph Lauren parfym men inte vilken så hon köpte alla i små förpackningar. Jag är ju helt tok kär i nr.2 men även nr.1 för att den är lite fräschare.
Måndag, vanlig skola ungefär, var till familjedoktorerna igen och fick ännu starkare piller utskrivna, blir alldeles hög på dom! haha är fan as kul. På måndag kväll sov jag hos Petter och kollade Paradise.
Igår då så var jag hemma hos Frida efter skolan och firade henne lite, det bjöds på mat, morotskaka och mousse. Super gott!
Får se hur det blir ikväll. Petter kommer nog sova ett tag till.. Stackarn:( Men blir väl samma som i måndags!
tihi pussar och kramar!:*












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0