Vart en lyckad kväll

Igår hängde jag och Love ute på stan med Petter och Wille. Vi va först ett tag på stan men senare så mötte vi Micke i sin bil som sa att det var fest ute på P-10 badet. Så Petter hämtade bilen så drog vi ut till badet. Där var det folk men knappast värsta festen, haha. En liten brasa och massa fulla 97:or. Men det var kul. Träffade massa nya människor som visste vem jag var men som jag aldrig sätt förut! Haha lite kul. Men hängde med nån Ida och sen träffade jag en tjej som hette Moa. As schyssta tjejer. Senare mot kvällen så dog det lite så vi tog bilen ut till donken och tog en burgare istället.
Vart väl ändå en rätt så lyckad kväll.
Nu är jag i bilen på väg ut till Enköpings crossbana. Ska kolla på när Love kör, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0