Små shopping!

Igår vart det sent och mycket alkohol! Men det var kul. Vi lyssna mest på musik. Tog en sväng på stan och bara söp oss fulla tills vi skrattade så mycket att vi inte kunde dricka mer. Grattis igen Petter 19 år!
Idag vaknade jag kl 7 på morgonen, skapligt bakis, sovit ca fyra timmar och kunde inte somna om. Så jag låg i sängen och stirra i taket fram till nio-tio sen så åkte vi till Eskilstuna. Jag, mamma och sen plocka vi upp Daniel på vägen. Jag skulle ju fixa naglarna men det vart inte av. Kom på att jag ska ju börja träna nästa vecka så kommer förmodligen att behöva klippa av dom. Gråter fan! Sparat hela sommaren och kämpat för att dom inte ska gå av!
Men köpte iallafall en ny BB-Cream och nya "ögonbryns rakhyvlar". Sen så gick vi mest och kollade på kläder till Daniel. Han fick lite nytt och snyggt investerat! Stolt jag är som fick hjälpa till och välja. Vart iallafall en till riktigt lyckad dag idag.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0