Sjuk!

Oj! Har gått över en vecka nu sen jag bloggade sist! Var ju i Järvsö tills i fredags natt. Sen så har jag bara vart dålig i helgen. Var på sjukhuset idag och tog blodprover och ryggmärgsprov. Inget jag vill göra om! Det är ju bra att sjukhusen finns men det är fan inte kul att vara där! Var iallafall jätte söta och snälla personer som tog hand om mig. Det är kul med bra bemötande. Men dom tror att jag har fått borrelia. Sån där fästing-sjukdom. Har vart jätte seg och trött de senaste veckorna med grov huvudvärk, jätte trött, ledvärk, riktigt illamående och massa annat. Så därför har jag bara skippat att blogga och istället bara vilat och försökt bli frisk. Men blir bara sämre. Så ni vet!


Kommentarer
Postat av: anette

krya på dig tjejen.. det var verkligen inte roligt att höra hoppas de hittar felet så du snart är frisk och pigg igen.. stooor kraaaM och var rädd om dig... väntar på nästa inlägg så snart du är okej :)

2013-08-06 @ 09:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0