På gång med ny..

Igår var jag hemma hos Love en stund och badade i deras nya jacuzzi. Var så skönt, helt underbart att bara få slappa ett tag! Idag ska jag förbi Coop och lämna in mittt cv bara. Annars har jag inget planerat. Det är ju mindre än en vecka kvar tills skolan börjar nu! Shit va stressad jag känner mig alltså!!

*

Har ju börjat komma igång med min nya design nu. Heddern är klar och bakrundern vet jag vad jag ska ha för nån, gäller bara att hitta en. Men får duga med denna "Twilight-tema" sålänge. Sen med min Wrapper får jag jobba lite på senare, blir så trött på att sitta vid datan längre än en timme. 

*

Kommentar från Anette;

Hur känns det med lösnaglar, jag får lätt som en kvävningskänsla så fort jag har nagellack på.. skulle vilja testa detta men har varit lite Chicken ;) hur tycker du det känns och hur upplever du detta med lösnaglar av gel/akryl? Tack på förhand Med vänlig hälsning Anette

Svar;


Tjena Anette! Det är lite opraktiskt de första dagarna men man vänjer sig. Iallafall jag. Sen så tycker jag faktiskt att det är rätt skönt och lätt att kunna snygga till sig med lite längre naglar och om man har gjort gele/akrylnaglar med fransk manikyr så ser ju naglarna alltid snygga ut! Har faktiskt inte fått någon form av "kvävningskänsla" när jag har nagellack på, jag målar ju så ofta och tycker ju det är kul.  

Men själv så tycker jag man ska ha lösnagrar året runt! För att det är så lätt att hantera. Man behöver typ bara fila ner dom till rätt längd vart efter. Men eftersom dom växer ut så måste man fylla i och det är rätt dyrt i längden. Billigaste jag hittade var nog 350:- i Eskilstuna och man bör göra det ca var tredje vecka.

Kram! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0