I have a great feeling about this!

"Ny dag nya tag" Eller hur man säger. Efter en så ganska katastrof till helg så är det nu en ny vecka med en del att se fram emot! Fest på onsdag och kanske bio på fredag! Kommer ju såklart att vara mycket skola/plugg också, men det får man räkna med. Ska börja träna också!!!! Så taggad. Ska dit imorn förmodligen. Annars så blir det på torsdag. Dels för att jag måste träna upp mina muskler, för att det känns som jag börjar lägga på mig och för att det är så jävla kul! Ska fan satsa på svart bälte nu!!!
Ska och klippa mig idag. Sötaste Tina ska göra det. Hon är super duktig och det ska bli kul att bli av med riset! Haha känns det som iallafall.
Juste, naglarna var det ju också ja..
Dom har jag ej hunnit fixa! Har för det första vart så mycket, sen så har jag inte bestämt vad jag ska göra. Det är ju tråkigt med nått lager rosa tillexempel! Vill göra nåt snyggt och häftigt!
Får se när och vad det blir.
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0